Autor Wątek: Regulamin forum.suse.pl  (Przeczytany 18810 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zboj

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 38
    • http://www.novell.pl/npsp
Regulamin forum.suse.pl
« dnia: Sierpień 27, 2004, 10:43:29 am »
REGULAMIN

1. Warunki rejestracji

SUSE Polska nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach Forum. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Użytkownik tego Forum zgadza się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby treści i nie publikować żadnych innych treści i materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania, rejestrowane są adresy IP autorów. Użytkownik zgadza się, że wszystkie informacje będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

Skrypt tego Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika Forum. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane w trakcie rejestracji i służą jedynie ułatwieniu korzystania z Forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (w tym przesłania nowego hasła w przypadku utraty starego).

2. Ogólne zasady

a. Ten sam post może być umieszczony tylko w jednym dziale.
b. Posty zdublowane będą łączone lub kasowane.
c. Posty tematycznie niezwiązane z działem będą przenoszone do odpowiedniego działu, zamykane lub usuwane.
d. Posty niezgodne z warunkami rejestracji będą usuwane.
e. Prywatne "wojny" między użytkownikami są niedozwolone.
f. Wszelkie uwagi dotyczące formy, treści, interpunkcji, gramatyki i ortografii załatwia się na PW (prywatna wiadomość), a nie publicznie.
g. Miejscem na umieszczanie informacji o użytkowniku, adresów WWW i danych kontaktowych jest profil użytkownika bądź jego sygnatura. Dane te mają służyć możliwości nawiązania kontaktu i zaprezentowania się. Nachalna reklama jest zakazana.
h. Nazwa użytkownika (nick) nie może być wulgaryzmem, reklamą lub adresem WWW.
i. Niedozwolone jest posiadanie więcej niż jednego aktywnego konta.
j. Sztuczne nabijanie postów będzie zwalczane.
k. Do dodawania uzupełniających informacji do już napisanego przez siebie postu służy edycja (opcja "zmień").
l. Jedynym działem, w którym można umieszczać posty nie związane z tematyką Forum, jest dział "Strefa wolna :)". Posty odbiegające od tematu Forum będą tam przenoszone.
j. Posty obrażające innych użytkowników będą usuwane.

3. Administratorzy i moderatorzy

a. Moderator ma prawo wedle własnego uznania poprawiać błędy ortograficzne, interpunkcyjne i gramatyczne bez powiadamiania autora postu.
b. Posty łamiące w wyraźny sposób zasady pisowni, a także napisane w sposób uniemożliwiający ich zrozumienie, będą przenoszone do działu "lost+found". Autor postu zostanie poproszony zaś o edycję. Niewykonanie korekty w ciągu 7 dni może być uznane za porzucenie wątku, a sama wiadomość usunięta bez dalszych wyjaśnień.
c. Moderator ma prawo zamknąć temat, usunąć post lub wątek, lub dodać coś do już napisanego postu, jeśli te łamią zasady regulaminu - pod warunkiem wyraźnego zaznaczenia i wytłumaczenia podjętej akcji.
d. Administrator ma prawo usunąć fragment postu, post, wątek, a nawet konto użytkownika lub ingerować w inny sposób, jeśli nastąpiło złamanie zasad regulaminu.
e. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
f. Decyzje Administratora są ostateczne i nie podlegają dyskusji.

4. Gdzie kierować uwagi?

a. Uwagi dotyczące działania Forum i pomysły, jak je ulepszyć, należy umieszczać w dziale "Uwagi, komentarze, prośby".
b. b. Pytania handlowe i produktowe (gdzie kupić, podstawowe własności produktu itp.) dotyczące rozwiązań linuksowych firmy SUSE należy umieszczać w dziale "SUSE w firmie".
c. Niniejsze Forum dotyczy rozwiązań SUSE, uwagi dotyczące działania firmy SUSE czy SUSE Polska należy wysyłać pod adres infolinia@suse.com lub przekazać pod bezpłatnym telefonem 800 226685 (w godzinach 8:00-16:00) lub 22 537 5020 (w godzinach 8:00-16:00).

5. Informacja o plikach cookie

Skrypt wykorzystuje pliki cookie. Zawierają one informacje tekstowe i są przechowywane po stronie użytkownika. Służą one do indentyfikacji użytkownika wraz z jego preferencjami związanymi z funkcjonowaniem strony. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Każdy użytkownik może usunąć pliki cookie oraz wyłączyć ich obsługę w ustawieniach używanej przeglądarki internetowej. W tym celu należy znaleźć odpowiednie opcje konfiguracyjne przeglądarki. Może to spowodować nieprawidłowe działanie serwisu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2017, 09:14:10 pm wysłana przez Stefan »
Pozdrawiam,

Marcin